Jesteś tutaj:
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
ZMIANY:
2016-10-24 21:51:20: | Dodano wynik do przetargu | ||||||
2016-10-04 13:18:49: | Dodano plik Załącznik nr 3 Przedmiar robót.pdf | ||||||
Więcej >>>
|
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.:
„Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”.
Krościenko Wyżne, 2016-10-04
WGOŚ.IV.271.2.24.2016
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
I. Zamawiający:
Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
NIP 6842384257 REGON 370440577
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym” obejmuje:
- Roboty pomiarowe
- Wyrównanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) gr. 3 cm
- Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy bitumicznej
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 3 cm
- Nawierzchnia poboczy z klińca gr. 6 cm.
CPV: 45.23.31.23-7 – Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2016 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania wiedzą i doświadczeniem.
3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków a także oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2 do niniejszego zapytania).
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedłożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postepowaniu.
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
- Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
- Do oferty należy dołączyć:
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
- Jeżeli oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść informacji znajduje się w pkt 8 załącznik nr 1 do zapytania).
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
- Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
- Ofertę należy złożyć do dnia 14 października 2016 r. do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
- Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
- Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić napis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
Nie otwierać przed godz. 1015 dnia 14 października 2016 r.
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
Nie otwierać przed godz. 1015 dnia 14 października 2016 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 października 2016 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego:
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
- Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
- Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
- Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
- Cena podana w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
- Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
- Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
- Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pan Stanisław Śliwiński – tel. 13 43 151 90 w. 17.
VIII. Okres gwarancji jakości:
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót.
- Okres gwarancji jakości na zamontowane przez Wykonawcę wyroby/materiały jest równy okresowi określonemu przez producenta lub dostawcę danego wyrobu/materiału, jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcy jest dłuższy niż okres określony w pkt 1. Jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcę danego wyrobu/materiału jest krótszy, Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego przez okres, o którym mowa w pkt 1.
IX. Unieważnienie postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załączniki:
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
- Przedmiar robót.
Data składania ofert:
2016-10-14 10:00:00
2016-10-14 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zapytanie ofertowe | 1.79 MB | |||
2. | Załącznik nr 1 Formularz oferty | 33.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 Oświadczenie | 27.00 Kb | |||
4. | Załącznik nr 3 Przedmiar robót | 250.10 Kb |