Przejdź do treści
Gmina Krościenko Wyżne
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”

ZMIANY:
2016-10-24 21:51:20: Dodano wynik do przetargu
2016-10-04 13:18:49: Dodano plik Załącznik nr 3 Przedmiar robót.pdf
Więcej >>>
2016-10-04 13:18:21: Dodano plik Załącznik nr 2 Oświadczenie.doc
2016-10-04 13:17:53: Dodano plik Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc
2016-10-04 13:17:15: Dodano plik Zapytanie ofertowe.pdf

Zapytanie ofertowe


Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.:

„Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”.


Krościenko Wyżne, 2016-10-04
WGOŚ.IV.271.2.24.2016
Zapytanie ofertowe
 
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
 
I. Zamawiający:
Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
NIP 6842384257 REGON 370440577
 
 
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym” obejmuje:
  1. Roboty pomiarowe
  2. Wyrównanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy
  3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca) gr. 3 cm
  4. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy bitumicznej
  5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna) gr. 3 cm
  6. Nawierzchnia poboczy z klińca gr. 6 cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
 
 
CPV: 45.23.31.23-7 – Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
 
 
 
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30 listopada 2016 r.
 
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania wiedzą i doświadczeniem.
3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
 
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków a także oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2 do niniejszego zapytania).
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedłożonych wraz z ofertą.
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postepowaniu.
 
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
  1. Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
  3. Do oferty należy dołączyć:
    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
    3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
    4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
    5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca załączy do oferty oświadczenie stwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
    6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
  4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
  5. Jeżeli oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść informacji znajduje się w pkt 8 załącznik nr 1 do zapytania).
  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
  7. Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
  8. Ofertę należy złożyć do dnia 14 października 2016 r. do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
  9. Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.
  10. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
  11. Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić napis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: „Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 1093 przy ul. Marynkowskiej w Krościenku Wyżnym”
Nie otwierać przed godz. 1015 dnia 14 października 2016 r.
 
  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 października 2016 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
 
 
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
  2. Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
  3. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
najniższa cena oferty brutto = 100%
  1. Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
Ocena punktowa = (cena najniższej oferty brutto wśród ofert nie podlegających odrzuceniu /cena oferty badanej) x 100 punktów.
  1. Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
  2. Cena podana w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
  5. Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
  6. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
  7. Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
 
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pan Stanisław Śliwiński – tel.  13 43 151 90 w. 17.
 
 
VIII. Okres gwarancji jakości:
  1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  2. Okres gwarancji jakości na zamontowane przez Wykonawcę wyroby/materiały jest równy okresowi określonemu przez producenta lub dostawcę danego wyrobu/materiału, jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcy jest dłuższy niż okres określony w pkt 1. Jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcę danego wyrobu/materiału jest krótszy, Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego przez okres, o którym mowa w pkt 1.
 
IX. Unieważnienie postępowania:
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Załączniki:
  1. Formularz oferty Wykonawcy.
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
  3. Przedmiar robót.
Data składania ofert:
2016-10-14 10:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Gminy Krościenko Wyżne
WytworzyłOmachel Jan 2016-10-04 13:11:00
PublikującyBogdan Zięba 2016-10-04 13:11:00
Modyfikował(a) Bogdan Zięba 2016-10-24 21:51:20
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Zapytanie ofertowe 1.79 MBPlik pdf
2. Załącznik nr 1 Formularz oferty 33.50 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 Oświadczenie 27.00 KbPlik doc
4. Załącznik nr 3 Przedmiar robót 250.10 KbPlik pdf

Urząd Gminy Krościenko Wyżneul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne tel. (13) 431 51 90 email: urzad@kroscienkowyzne.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 23:21:43
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.