Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: „Pełnienie funkcji Operatora Informatycznego w okresie trwałości projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krościenko Wyżne””.
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.:
„Pełnienie funkcji Operatora Informatycznego w okresie trwałości projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krościenko Wyżne””.
Krościenko Wyżne, 2016-11-18
WGOŚ.IV.271.2.29.2016
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.:
„Pełnienie funkcji Operatora Informatycznego w okresie trwałości projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krościenko Wyżne””.
I. Zamawiający:
Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
NIP 6842384257 REGON 370440577
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia na usługę pn.:
„Pełnienie funkcji Operatora Informatycznego w okresie trwałości projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krościenko Wyżne”” obejmuje:
- Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 100 komputerów w gospodarstwach domowych (BO) objętych projektem,
- Zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu i jego dystrybucję do 20 komputerów w trzech jednostkach podległych (JP) objętych projektem,
- Serwis i utrzymanie sprzętu komputerowego i łączy internetowych (BO) i (JP),
- Kontrolę ewentualnych nadużyć w wykorzystaniu sprzętu i sygnału internetowego.
- Kontrolę wskaźników rezultatu oraz przeprowadzenia oceny projektu zgodnie z wymaganiami IW/IP.
Warunki świadczonej usługi:
- Wykonawca uruchomi i będzie utrzymywał usługę szerokopasmowego Internetu dla uczestników (BO i JP), o charakterystyce i parametrach minimalnych określonych poniżej,
- Wykonawca powinien posiadać lub uruchomić telefoniczne centrum serwisowego w strefie numeracyjnej właściwej dla Zamawiającego, zapewniające możliwość przyjmowania, ewidencjonowania i obsługi zgłoszeń serwisowych,
- Wykonawca zapewni świadczenie kompleksowego wsparcia technicznego dla użyczonego sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń odbiorczych i łączy internetowych – w dni robocze w godzinach 800-2000,
- Wykonawca zapewni świadczenie usług serwisowych w okresie umownym dla użyczonego sprzętu komputerowego oraz urządzeń odbiorczych poprzez:
- podjęcie działań serwisowych w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii,
- usunięcie usterki (naprawę) w ciągu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii,
- prowadzenie w imieniu Zamawiającego procedur gwarancyjnych dla wszystkich urządzeń dostarczonych w ramach projektu , w tym zgłoszenia usterek bezpośrednio do gwaranta
- zapewnienie sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż sprzęt przeznaczony do naprawy (w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w miejscu eksploatacji lub przekroczenia czasu wg. pkt b) ,
- Wykonawca uruchomi na potrzeby Zamawiającego system informacji o beneficjentach projektu, pozwalającego na m.in.:
- możliwość włączenia/wyłączenia dostępu do usług internetowych,
- ewidencję sprzętu,
- wgląd do zgłoszeń serwisowych,
- możliwość generowania komunikatów dla wybranych beneficjentów,
- Wykonawca będzie pełnił nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu i sygnału internetowego,
- Wykonawca zapewni możliwość odzyskania sprzętu w przypadku stwierdzonych nadużyć, lub zmianę beneficjenta ostatecznego (BO) w trakcie trwania umowy świadczenia usług internetowych.
- Wykonawca przeprowadzi w ostatnim miesiącu realizacji przedmiotu zamówienia kompleksową konserwację i inwentaryzację sprzętu komputerowego oraz urządzeń odbiorczych (BO) i (JP) wraz z wszelkim zainstalowanym oprzyrządowaniem i akcesoriami, obejmującą sprawdzenie poprawności ich działania i kompletności, zakończoną raportem złożonym do akceptacji Zamawiającego,
- Wykonawca zapewni minimalne wymagania dotyczące parametrów usług szerokopasmowego Internetu. Zamawiający dopuszcza świadczenie przez Operatora Informatycznego usług szerokopasmowego Internetu dla uczestników projektu w dowolnej technologii (kablowej, bezprzewodowej lub światłowodowej), spełniającej poniższe wymagania:
- Przepływność łącza Internetowego do beneficjenta ostatecznego (BO): min. 2 Mbps
- Przepływność łącza Internetowego od beneficjenta ostatecznego (BO): min. 512 kbps
- Przepływność łącza Internetowego do jednostki podległej (JP): min. 4 Mbps
- Przepływność łącza Internetowego od jednostki podległej (JP): min. 1 Mbps
- Brak limitu transferu danych
- Brak limitów i ograniczeń czasowych korzystania z usługi
- Bezobsługowy dostęp do Internetu (możliwość uzyskania dostępu do sieci bez konieczności podawania haseł, kodów, numerów pin, itp.)
- Wskaźnik dostępności sieci (w skali roku): min. 96%
- Czas usunięcia zgłoszonych usterek: max. 24h
- Możliwość ustawienia startowej strony www (niezależnie od strony startowej zdefiniowanej w przeglądarce internetowej
- Możliwość blokowania wybranych stron www
- Możliwość blokady wybranych portów i usług (np. usług wymiany plików)
- Możliwość wyświetlania w przeglądarce www komunikatów zdefiniowanych przez Operatora (lub z poziomu konsoli Zamawiającego)
- Zamawiający wymaga, aby aktywacja sygnału internetowego u uczestników projektu była wykonana najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług dostępu do Internetu, w ramach funkcji Operatora Informatycznego.
- Płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia będą dokonywane w równych ratach, płatnych co miesiąc. Należność będzie płatna w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury/rachunku, pod warunkiem jej dostarczenia do Zamawiającego najpóźniej do 2 dni od daty wystawienia. Faktura/rachunek powinna być wystawiona/y na ostatni dzień roboczy danego miesiąca. Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie protokół odbioru wykonanych usług, potwierdzonych przez Zamawiającego.
CPV: 72400000-4 Usługi internetowe
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.
IV.1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej.
IV.2. Opis sposobu oceny braku podstaw do wykluczenia i sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
.
- Spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- Spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków a także oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg załącznika nr 2 do niniejszego zapytania).
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postepowaniu.
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
- Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
- Do oferty należy dołączyć:
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
- Jeżeli oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (treść informacji znajduje się w pkt 8 załącznik nr 1 do zapytania).
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
- Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
- Ofertę należy złożyć do dnia 28 listopada 2016 r. do godziny 1000 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
- Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
- Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić napis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: ,,Pełnienie funkcji Operatora Informatycznego w okresie trwałości projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Krościenko Wyżne””
Nie otwierać przed godz. 1005 dnia 28 listopada 2016 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 listopada 2016 r. o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
- Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
najniższa cena oferty brutto = 100%
- Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
Ocena punktowa = (cena najniższej oferty brutto wśród ofert nie podlegających odrzuceniu /cena oferty badanej) x 100 punktów.
- Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
- Cena podana w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
- Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
- Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
- Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pan Mariusz Lorens
pok. nr 6 tel. 13 43 151 90 wew. 16
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
VIII. Unieważnienie postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załączniki:
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Wzór oświadczeń.
Data składania ofert:
2016-11-28 10:00:00