Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krośnie.
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krośnie.
Krościenko Wyżne, 2019-11-20
WGOŚ.IV.271.2.13.2019
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krośnie
I. Zamawiający:
Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
NIP 6842384257 REGON 370440577
II. Przedmiot zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi dowozu uczniów z głębokim, znacznym i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym ze sprzężonymi niepełnosprawnościami z terenu Krościenko Wyżne z miejsca zamieszkania każdego ucznia do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krośnie zwanego dalej „Ośrodkiem”, i z powrotem do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem tym uczniom opieki w czasie dowozu.
-
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi przewozu uczniów w czasie trwania nauki w Ośrodku, w dni powszednie, z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
-
Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do Ośrodka w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do wyznaczonego miejsca w miejscowości, w której mieszkają.
-
Wykaz uczniów oraz przebieg trasy zostanie określony w dniu udzielenia zamówienia. Godziny przewozu dostosowane będą każdorazowo do rozkładu zajęć uczniów w Ośrodku i wyznaczone będą przez Dyrektora Ośrodka.
-
Strony dopuszczają możliwość bieżącego korygowania tras i godzin przejazdu.
-
Przewidywana średnia liczba godzin efektywnego wykonywania przedmiotu umowy w danym miesiącu wynosi 40 godzin.
-
Usługa będzie świadczona w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. z zastrzeżeniem pkt. 2.
Warunki świadczenia usługi:
-
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
-
wykonywanie przewozu uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem jazdy, przy użyciu środka transportu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (wózka inwalidzkiego);
-
zapewnienie przewożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsc siedzących dla każdego ucznia oraz wygody i należytej obsługi, a w szczególności czystości, estetyki wewnątrz i na zewnątrz pojazdów;
-
informowanie Zamawiającego o istotnych dla prawidłowego świadczenia usług przewozowych utrudnieniach;
-
wykonywanie przewozu środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób i spełniającym wymagane warunki techniczne do przewozu grup dzieci i młodzieży, w tym osób niepełnosprawnych;
-
zapewnienie wykonywania usług przewozowych przez kierowców posiadających odpowiednie kwalifikacje i potwierdzające to dokumenty;
-
zapewnienie przewożonym uczniom opieki ze strony osoby dorosłej. Koszty związane z zatrudnieniem opiekuna ponosi Wykonawca.
-
Do obowiązków opiekuna sprawującego opiekę nad uczniami w czasie przewozu należy m.in. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez uczniów porządku i dyscypliny w czasie przewozu, pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu.
-
Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje oraz prawem wymagane dokumenty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i nie istnieją żadne przeszkody uniemożliwiające lub utrudniające jego wykonanie.
-
Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
-
Wykonawca zobowiązuje się informować zamawiającego o wszelkich sprawach związanych z należytą realizacją przedmiotu zamówienia oraz do bieżącej współpracy z Zamawiającym.
-
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją zamówienia przez cały okres realizacji umowy oraz po jej zakończeniu.
-
W przypadku zastrzeżeń dotyczących stanu technicznego pojazdu Wykonawcy, Zamawiający ma prawo zlecić przeprowadzenie badań technicznych przez wskazaną przez siebie stację kontroli pojazdów. W razie potwierdzenia nienależytego stanu technicznego pojazdu, koszty przeprowadzonych badań diagnostycznych ponosi Wykonawca, który w takim przypadku zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy w celu realizacji zamówienia.
-
W przypadku niezapewnienia pojazdu zastępczego w sytuacji, o której mowa w pkt. 7, Zamawiający będzie uprawniony do powierzenia wykonania usługi przewozu uczniów innemu przewoźnikowi zastępczemu, a Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty całości kosztów związanych z wykonaniem przewozów zastępczych.
-
W razie awarii pojazdu lub planowanego przeglądu albo remontu pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dowiezienie oraz odwiezienie uczniów innym pojazdem spełniającym wymagania dotyczące przewozu dzieci i młodzieży, w tym dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych
-
W przypadku, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca zobowiązany jest podstawić inny pojazd, nie później niż w ciągu jednej godziny od planowanej godziny rozpoczęcia kursu, ewentualnie w ciągu 1 godziny od momentu wystąpienia awarii pojazdu.
-
W przypadku niepodstawienia pojazdu w wyznaczonym czasie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca pokrywa pełne koszty zlecenia wykonywania usług przewozowych uczniów przez przewoźnika zastępczego.
-
Zamawiający ma prawo do kontroli wszelkich spraw związanych z realizacją niniejszej usługi, zaś Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie poddać tej kontroli.
-
Obowiązki związane z zapewnieniem pojazdu zastępczego, jak również powierzenie wykonywania usługi przewozu przewoźnikowi zastępczemu nie mają zastosowania w przypadku gdy niewykonywanie usługi przewozu spowodowane jest siłą wyższą. Dla celów niniejszego postepowania siłą wyższą jest zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia np. niekorzystne warunki atmosferyczne.
CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. z zastrzeżeniem pkt. 2. opisu przedmiotu zamówienia.
IV.1. Udział w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
-
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
-
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
-
zdolności technicznej lub zawodowej.
IV.2. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
.
IV.3. Warunki udziału w postępowaniu
-
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
-
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca
oświadczy, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
.
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postępowaniu.
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
-
Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
-
Do oferty należy dołączyć:
-
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
-
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
-
Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
-
Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
-
Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
-
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do dnia 29 listopada 2019 r. do godziny 900 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38‑422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
-
Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
-
Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić opis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na „Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Krośnie”
Nie otwierać przed godz. 905 dnia 29 listopada 2019 r.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 listopada 2018 r. o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
-
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
-
Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
-
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
najniższa cena oferty brutto = 100%
-
Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
Ocena punktowa = (cena najniższej oferty brutto wśród ofert nie podlegających odrzuceniu /cena oferty badanej) x 100 punktów.
-
Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
-
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
-
Opis sposobu obliczenia ceny:
-
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości netto, należnego podatku VAT oraz wartości brutto.
-
Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmio tu zamówienia, uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia.
-
Ceny w ofercie powinny być podane z dokładnością do 2 miejsca po przecinku.
-
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
-
Jeżeli oferta prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
-
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
-
Okresem rozrachunkowym będzie miesiąc.
-
Wynagrodzenie wyznacza się jako iloczyn liczby godzin wykonywania przedmiotu zamówienia w danym miesiącu oraz wynagrodzenia za 1 godzinę faktycznego świadczenia usługi.
-
Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
-
Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
-
Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pan Mariusz Lorens
pok. nr 6 tel. 13 43 151 90 wew. 16
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
IX. Unieważnienie postępowania:
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
-
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Sprawę prowadzi:
Mariusz Lorens
tel. 13 43 151 90 wew. 16
Załączniki:
-
Formularz oferty Wykonawcy.
-
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
-
Projekt umowy.
-
Klauzula RODO w zamówieniach publicznych.
Data składania ofert:
2019-11-29 09:00:00