Jesteś tutaj:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: „„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””
ZMIANY:
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.:
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””
Krościenko Wyżne, 2016-07-15
WGOŚ.IV.271.3.3.2016OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””
Numer ogłoszenia: 137943-2016; data zamieszczenia: 15.07.2016 r.
roboty budowlane
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””
Numer ogłoszenia: 137943-2016; data zamieszczenia: 15.07.2016 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne,
woj. podkarpackie, tel. 13 43 151 90, faks 13 43 168 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” obejmuje remont boiska szkolnego o wym. 40,00 m x 20,00 m.
Podstawowe wymiary i powierzchnie boiska, ogrodzenia i opaski:
- długość 40,0 m,
- szerokość 20,0 m,
- powierzchnia 800,0 m2.
W ramach projektu wykonane zostaną:
- 132,0 mb ogrodzenia o wys. 4,0 m,
- 138,0 m2 opaski z kostki brukowej,
- 800,0 m2 nawierzchni bezspoinowej poliuretanowej, na podbudowie asfaltowej, gr. 13 mm.
Realizacja projektu pozwoli na wyodrębnieniu na istniejącym boisku kilku dyscyplin sportowych tj.:
- Boisko do piłki ręcznej: powierzchnia netto 800 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 20,00 m x 40,00 m i obejmuje pole do gry oraz dwa pola bramkowe. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola gry. Linie ograniczające pole gry szerokości 5,00 cm należą do powierzchni boiska.
- bramka stalowa do piłki ręcznej 3 x 2 m z tulejami – 2 szt.
- Boisko do siatkówki: powierzchnia netto 162 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 9,00 m x 18,00 m. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola gry. Na każdym polu w odległości 3,00 m od linii środkowej wyznaczona jest równolegle do niej linia ataku długości 9,00 m i szerokości 5 cm. Linie ograniczające pole gry szerokości 5 cm należą do powierzchni boiska. Słupki podtrzymujące siatkę powinny być oddalone min. 50 cm od linii bocznych na przedłużeniu linii środkowej. Boisko otoczone wolną przestrzenią szerokość 1,00 m.
- Słupki wolnostojące, stalowe uniwersalne wykonane z rur stalowych, lakierowane. Słupki posiadają regulacje wysokości zawieszania siatki,
- Tuleja stalowa do słupków,
- Pokrywa tulei,
- Siatka.
- Boisko do koszykówki: powierzchnia netto 252 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 14,00 m x 18,00 m. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola, bez wrysowania linii koła. Linie ograniczające pole gry szerokości 5 cm należą do powierzchni boiska.
- stojak do tablicy do koszykówki 180 x 105 cm, dł. wysięgnika 1,60 m, jedno-słupowy – 4 szt.
- tuleja do stojaka do koszykówki – 4 szt.
- tablice do koszykówki 180 x 105 cm – 4 szt.
- kosz uchylny sprężynowy – 4 szt.
- siatka do koszykówki – 4 szt.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie:
- Ogrodzenia systemowego (wokół boiska) z siatki o wysokości 4 m. Słupki stalowe montowane będą w rozstawie co 2,50 – 2,60 m wg systemu Blisko Boisko. W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę wjazdową i furtkę.
- Odwodnienie boiska: zaprojektowano odwodnienie liniowe wód opadowych do koryta ściekowego typu FASERFDC, oraz do istniejących studni kanalizacji deszczowej. Zastosowano spadek poprzeczny jednostronny boiska 0,7%.
- Remontu utwardzeń z kostki brukowej i masy asfaltowej.
- Ogrodzenia stalowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.
UWAGA:
Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca.
3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
- Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, postanowieniami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- Okres gwarancji jakości na zamontowane przez Wykonawcę wyroby jest równy okresowi określonemu przez producenta lub dostawcę danego wyrobu, jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcy jest dłuższy niż okres określony w pkt 2. Jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcę danego wyrobu jest krótszy, Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego przez okres, o którym mowa w pkt 2.
- Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zapewnić bieżące funkcjonowanie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
- Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
- Wykonawca zobowiązany jest wydzielić i szczególnie dokładnie zabezpieczyć teren prowadzonych prac, a także prowadzić prace w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
- Prace szczególnie uciążliwe Wykonawca zobowiązany jest wykonać po godzinach pracy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
- Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zabezpieczyć obiekty Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym przed zanieczyszczeniem wynikającym z realizowanych robót.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia obiektów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca poniesie koszt energii elektrycznej i wody wykorzystywanych do prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia.
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000-8, 45200000-9, 45400000-1
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 21.10.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) brutto.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej:
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 300 000,00 zł - słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ,
2) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączoną dokumentację techniczną. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy. Uzasadnia jedynie wysokość ceny podanej w ofercie i umożliwia Zamawiającemu kontrolowanie przebiegu prac. Błędy w kosztorysie ofertowym nie będą skutkowały odrzuceniem oferty,
3) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji jakości - 5
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki zmian umowy
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:
- w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
- zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego,
- wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.);
- zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
- rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót.
- w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych wpływających na podniesienie standardu, walorów użytkowych lub uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie.
a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót budowlanych niż wskazane w ofercie Wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych
- w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze.
- inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
- uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych,
Aneks do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kroscienkowyzne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.08.2016 r. godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne
pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE OBJĘTE DOFINANSOWANIEM MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ W RAMACH PROGRAMU MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ - EDYCJA 2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy
Krościenko Wyżne
Jan Omachel
Krościenko Wyżne
Jan Omachel
Data składania ofert:
2016-08-02 10:00:00
2016-08-02 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ | 8.85 MB | |||
2. | Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty | 46.00 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2a do SIWZ Oświadczenie art.22 pzp | 15.90 Kb | |||
4. | Załącznik nr 2b do SIWZ Oświadczenie art. 24 pzp | 15.54 Kb | |||
5. | Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz wykonanych robót budowlanych | 17.39 Kb | |||
6. | Załącznik nr 4 do SIWZ Projekt umowy | 108.50 Kb | |||
7. | Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz osób | 36.00 Kb | |||
8. | Załącznik nr 6a do SIWZ Lista podmiotów | 37.50 Kb | |||
9. | Załącznik nr 6b do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa | 25.00 Kb | |||
10. | Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz podwykonawców | 38.00 Kb | |||
11. | Załącznik nr 8 do SIWZ dokument | 30.50 Kb | |||
12. | Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa | 5.90 MB | |||
13. | Załacznik nr 10 do SIWZ Przedmiary robót | 69.72 Kb | |||
14. | Załącznik nr 11 do SIWZ STWIORB | 256.77 Kb |