Przejdź do treści
Gmina Krościenko Wyżne
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.: „„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””

ZMIANY:
2016-08-05 22:58:34: Dodano wynik do przetargu
2016-07-15 21:36:09: Dodano plik Załącznik nr 11 do SIWZ STWIORB.pdf
Więcej >>>
2016-07-15 21:35:41: Dodano plik Załacznik nr 10 do SIWZ Przedmiary robót.zip
2016-07-15 21:35:07: Usunięto plik Załacznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa.zip
2016-07-15 21:33:08: Dodano plik Załacznik nr 10 do SIWZ Dokumentacja projektowa.zip
2016-07-15 21:04:03: Dodano plik Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa.7z
2016-07-15 21:03:22: Dodano plik Załącznik nr 8 do SIWZ dokument.doc
2016-07-15 21:02:59: Dodano plik Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz podwykonawców.doc
2016-07-15 21:02:35: Dodano plik Załącznik nr 6b do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa.doc
2016-07-15 21:02:14: Dodano plik Załącznik nr 6a do SIWZ Lista podmiotów.doc
2016-07-15 21:01:48: Dodano plik Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz osób.doc
2016-07-15 21:01:26: Dodano plik Załącznik nr 4 do SIWZ Projekt umowy.doc
2016-07-15 21:01:00: Dodano plik Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz wykonanych robót budowlanych.docx
2016-07-15 21:00:38: Dodano plik Załącznik nr 2b do SIWZ Oświadczenie art. 24 pzp.docx
2016-07-15 21:00:16: Dodano plik Załącznik nr 2a do SIWZ Oświadczenie art.22 pzp.docx
2016-07-15 20:59:52: Dodano plik Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty.doc
2016-07-15 20:59:11: Dodano plik SIWZ.pdf

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.:

„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””


Krościenko Wyżne, 2016-07-15
WGOŚ.IV.271.3.3.2016
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane
 
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””
 
Numer ogłoszenia:  137943-2016; data zamieszczenia: 15.07.2016 r.


 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne,
woj. podkarpackie, tel. 13 43 151 90, faks 13 43 168 60.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„„Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym””.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45100000-8     Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9     Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1    Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia publicznego na roboty budowlane pn.: „Remont boiska sportowego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Krościenku Wyżnym” obejmuje remont boiska szkolnego o wym. 40,00 m x 20,00 m.
 
Podstawowe wymiary i powierzchnie boiska, ogrodzenia i opaski:
  1. długość 40,0 m,
  2. szerokość 20,0 m,
  3. powierzchnia 800,0 m2.
 
W ramach projektu wykonane zostaną:
  1. 132,0 mb ogrodzenia o wys. 4,0 m,
  2. 138,0 m2 opaski z kostki brukowej,
  3. 800,0 m2 nawierzchni bezspoinowej poliuretanowej, na podbudowie asfaltowej, gr. 13 mm.
 
Realizacja projektu pozwoli na wyodrębnieniu na istniejącym boisku kilku dyscyplin sportowych tj.:
 
  1. Boisko do piłki ręcznej: powierzchnia netto 800 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 20,00 m x 40,00 m i obejmuje pole do gry oraz dwa pola bramkowe. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola gry. Linie ograniczające pole gry szerokości 5,00 cm należą do powierzchni boiska.
Wyposażenie boiska do piłki ręcznej:
  • bramka stalowa do piłki ręcznej 3 x 2 m z tulejami – 2 szt.
 
  1. Boisko do siatkówki: powierzchnia netto 162 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 9,00 m x 18,00 m. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola gry. Na każdym polu w odległości 3,00 m od linii środkowej wyznaczona jest równolegle do niej linia ataku długości 9,00 m i szerokości 5 cm. Linie ograniczające pole gry szerokości 5 cm należą do powierzchni boiska. Słupki podtrzymujące siatkę powinny być oddalone min. 50 cm od linii bocznych na przedłużeniu linii środkowej. Boisko otoczone wolną przestrzenią szerokość 1,00 m.
Wyposażenie boiska do siatkówki:
  • Słupki wolnostojące, stalowe uniwersalne wykonane z rur stalowych, lakierowane. Słupki posiadają regulacje wysokości zawieszania siatki,
  • Tuleja stalowa do słupków,
  • Pokrywa tulei,
  • Siatka.
 
  1. Boisko do koszykówki: powierzchnia netto 252 m2 – kształt prostokąta o wymiarach 14,00 m x 18,00 m. W połowie długości podzielone linią środkową na dwa równe pola, bez wrysowania linii koła. Linie ograniczające pole gry szerokości 5 cm należą do powierzchni boiska.
Wyposażenie boiska do koszykówki:
  • stojak do tablicy do koszykówki 180 x 105 cm, dł. wysięgnika 1,60 m, jedno-słupowy – 4 szt.
  • tuleja do stojaka do koszykówki – 4 szt.
  • tablice do koszykówki 180 x 105 cm – 4 szt.
  • kosz uchylny sprężynowy – 4 szt.
  • siatka do koszykówki – 4 szt.
 
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie:
  1. Ogrodzenia systemowego (wokół boiska) z siatki o wysokości 4 m. Słupki stalowe montowane będą w rozstawie co 2,50 – 2,60 m wg systemu Blisko Boisko. W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę wjazdową i furtkę.
  2. Odwodnienie boiska: zaprojektowano odwodnienie liniowe wód opadowych do koryta ściekowego typu FASERFDC, oraz do istniejących studni kanalizacji deszczowej. Zastosowano spadek poprzeczny jednostronny boiska 0,7%.
  3. Remontu utwardzeń z kostki brukowej i masy asfaltowej.
  4. Ogrodzenia stalowego.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ.
 
 
UWAGA:
Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, urządzeń, elementów wyposażenia itp. określają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w opisywanych przez Zamawiającego załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamienne rozwiązania na piśmie (dane, techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) w postaci stosownego projektu. Wszelkie koszty wynikające z tytułu rozwiązań równoważnych ponosi Wykonawca.
3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
  1. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, postanowieniami umowy i specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  3. Okres gwarancji jakości na zamontowane przez Wykonawcę wyroby jest równy okresowi określonemu przez producenta lub dostawcę danego wyrobu, jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcy jest dłuższy niż okres określony w pkt 2. Jeżeli okres gwarancji producenta lub dostawcę danego wyrobu jest krótszy, Wykonawca odpowiada względem Zamawiającego przez okres, o którym mowa w pkt 2.
  4. Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zapewnić bieżące funkcjonowanie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
  5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
  6. Wykonawca zobowiązany jest wydzielić i szczególnie dokładnie zabezpieczyć teren prowadzonych prac, a także prowadzić prace w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
  7. Prace szczególnie uciążliwe Wykonawca zobowiązany jest wykonać po godzinach pracy Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym.
  8. Wykonawca robót budowlanych w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia zobowiązany jest zabezpieczyć obiekty Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym przed zanieczyszczeniem wynikającym z realizowanych robót.
  9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia obiektów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Krościenku Wyżnym oraz Publicznego Gimnazjum im. Pokolenia Kolumbów w Krościenku Wyżnym w czasie prowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia.
  10. Wykonawca poniesie koszt energii elektrycznej i wody wykorzystywanych do prowadzenia robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na warunkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000-8, 45200000-9, 45400000-1
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 21.10.2016 r.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej:
  • jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 300 000,00 zł - słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SIWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1 do SIWZ,
2) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączoną dokumentację techniczną. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy. Uzasadnia jedynie wysokość ceny podanej w ofercie i umożliwia Zamawiającemu kontrolowanie przebiegu prac. Błędy w kosztorysie ofertowym nie będą skutkowały odrzuceniem oferty,
3) dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki zmian umowy
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:
  1. w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy,
  2. zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego,
  3. wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
  4. z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.);
2) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
  1. zmiana stawki urzędowej podatku VAT,
  2. rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – o wartość niewykonanych robót.
  3. w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych wpływających na podniesienie standardu, walorów użytkowych lub uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w projekcie.
3) Inne zmiany:
a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
  •  powierzenie podwykonawcom innej części robót budowlanych niż wskazane w ofercie Wykonawcy,
  •  zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych
    1. w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze.
4) Warunki zmian:
  1. inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  2. uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych,
5) Forma zmian
Aneks do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kroscienkowyzne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
02.08.2016 r. godzina 10:00,
miejsce: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne
pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZADANIE OBJĘTE DOFINANSOWANIEM MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ W RAMACH PROGRAMU MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ - EDYCJA 2016.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
Wójt Gminy
Krościenko Wyżne
 
Jan Omachel
Data składania ofert:
2016-08-02 10:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Gminy Krościenko Wyżne
WytworzyłOmachel Jan 2016-07-15 20:55:00
PublikującyBogdan Zięba 2016-07-15 20:55:00
Modyfikował(a) Bogdan Zięba 2016-08-05 22:58:34
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 8.85 MBPlik pdf
2. Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz oferty 46.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2a do SIWZ Oświadczenie art.22 pzp 15.90 KbPlik doc
4. Załącznik nr 2b do SIWZ Oświadczenie art. 24 pzp 15.54 KbPlik doc
5. Załącznik nr 3 do SIWZ Wykaz wykonanych robót budowlanych 17.39 KbPlik doc
6. Załącznik nr 4 do SIWZ Projekt umowy 108.50 KbPlik doc
7. Załącznik nr 5 do SIWZ Wykaz osób 36.00 KbPlik doc
8. Załącznik nr 6a do SIWZ Lista podmiotów 37.50 KbPlik doc
9. Załącznik nr 6b do SIWZ Oświadczenie grupa kapitałowa 25.00 KbPlik doc
10. Załącznik nr 7 do SIWZ Wykaz podwykonawców 38.00 KbPlik doc
11. Załącznik nr 8 do SIWZ dokument 30.50 KbPlik doc
12. Załącznik nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa 5.90 MBPlik txt
13. Załacznik nr 10 do SIWZ Przedmiary robót 69.72 KbPlik zip
14. Załącznik nr 11 do SIWZ STWIORB 256.77 KbPlik pdf

Urząd Gminy Krościenko Wyżneul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne tel. (13) 431 51 90 email: urzad@kroscienkowyzne.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 07:32:55
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.