Jesteś tutaj:
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Krościenko Wyżne".
ZMIANY:
2020-08-02 12:06:09: | Dodano wynik do przetargu | ||||||||
2020-07-03 23:35:35: | Dodano plik Załącznik nr 4 Klauzula RODO.doc | ||||||||
Więcej >>>
|
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem Nr V/40/2019 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 7 lutego 2019 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.:
"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Krościenko Wyżne".
"Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Krościenko Wyżne".
Krościenko Wyżne, 2020-07-03
WGOŚ.IV.271.2.7.2020
Zapytanie ofertowe
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr III/446/2014 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 17 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr V/40/2019 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 7 lutego 2019 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Krościenko Wyżne”
I. Zamawiający:
Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60
e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
NIP 6842384257 REGON 370440577
II. Przedmiot zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa zbierania, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest, których szacunkowa ilość wynosi 37,95 Mg, z nieruchomości stanowiących budynki mieszkalne i gospodarcze na terenie Gminy Krościenko Wyżne.
- Zamawiający po podpisaniu umowy o udzielnie zamówienia przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości, z których będzie dokonany odbiór wyrobów zawierających azbest, przy czym Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania wykaz może ulec zmianie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przekazanego odpadu tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości odpadu przeznaczonego do odbioru.
CPV 90.65.00.00 – Usługi usuwania azbestu
2. Obowiązki Wykonawcy
- Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 z późn. zm.).
- Transport odpadów zawierających azbest, winien odbywać się zgodnie z przepisami o przewozie towarów niebezpiecznych.
- Usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.
- Wykonawca obowiązany jest do zgłoszenia zamiaru przeprowadzenia prac związanych z przedmiotem zamówienia właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)).
- Wykonawca opracuje plan prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest. Plan prac winien być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji przed przystąpieniem przez Wykonawcę do ich wykonywania. Wykonawca ustali datę i godzinę odbioru wyrobów zawierających azbest z właścicielem nieruchomości, u którego mają być wykonane prace.
- Termin odbioru wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie powinien dłuższy niż do dnia 30 września 2020 r.
- Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wyrobów zawierających azbest na każdej posesji. Zważenie wyrobów i ich łączna waga winny być potwierdzone podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego. Wszystkie odebrane rodzaje odpadów należy ważyć na wadze legalizowanej posiadającej aktualny dokument legalizacji.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli ilości odbieranych wyrobów zawierających azbest. Zamawiający wskaże Wykonawcy wagę, na której dokona ważenia odebranych odpadów.
- Po każdym dokonanym odbiorze wraz z unieszkodliwianiem, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów (w metrach oraz wagowo) oraz wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego.
- Wykonawca sporządzi zbiorcze zestawienie obiektów/nieruchomości, z których usunięty został azbest (po zakończeniu zadania).
- Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków i innych zdarzeń zaistniałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, których skutkiem będą ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z jego winy, powstałe w czasie wykonywania usługi.
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2020 r.
IV.1. Udział w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- zdolności technicznej lub zawodowej.
IV.2. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
IV.3. Warunki udziału w postępowaniu
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postępowaniu.
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
- Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
- Do oferty należy dołączyć:
- Podpisaną klauzulę informacyjną wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
- Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
- Ofertę należy złożyć do dnia 14 lipca 2020 r. do godziny 900 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
- Oferta winna być przesłana za pośrednictwem poczty lub dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.
- Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
- Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić napis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Krościenko Wyżne”
Nie otwierać przed godz. 905 dnia 14 lipca 2020 r.
ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta na: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Krościenko Wyżne”
Nie otwierać przed godz. 905 dnia 14 lipca 2020 r.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lipca 2020 r. o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Krościenko Wyżne ul. Południowa 9, 38‑422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
- Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
- Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
- Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
- Opis sposobu obliczenia ceny:
- Cenę oferty stanowi iloczyn szacunkowej ilości wyrobów zawierających azbest w Mg i ceny jednostkowej netto (w zł/Mg) wykonania usługi zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest powiększony o należny podatek od towarów i usług.
- Cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości netto, należnego podatku VAT oraz wartości brutto.
- Ceny w ofercie powinny być podane z dokładnością do 2 miejsca po przecinku.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
- Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktur częściowych wystawianych nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
- Jeżeli oferta prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
- Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
- Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
- Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
- w zakresie merytorycznym
pok. nr 7 tel. 13 43 151 90 wew. 16
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
- w zakresie proceduralnym zamówień publicznych
pok. nr 6 tel. 13 43 151 90 wew. 16
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
VIII. Unieważnienie postępowania:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Załączniki:
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Oświadczenia Wykonawcy.
- Projekt umowy.
- Klauzula informacyjna w zamówieniach publicznych.
Data składania ofert:
2020-07-14 09:00:00
2020-07-14 09:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zapytanie ofertowe | 2.36 MB | |||
2. | Załącznik nr 1 Formularz oferty | 45.50 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 Oświadczenie | 31.50 Kb | |||
4. | Załącznik nr 3 Projekt umowy | 69.00 Kb | |||
5. | Załącznik nr 4 Klauzula RODO | 38.00 Kb |