Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Urząd Gminy Krościenko Wyżne uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do instytucji.
Chcąc skorzystać z tej możliwości należy założyć bezpłatne konto na platformie ePUAP: www.epuap.gov.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej
Urzędu Gminy w Krościenku Wyżnym:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Inną drogą wejścia do ESP jest kliknięcie w link "Katalog usług", następnie w "Lista usług wg podziału terytorialnego" i w Województwo Podkarpackie. Klikając na nasz Urząd pojawi się okno przedstawiające opis usługi jaką udostępnia Urząd Gminy w Krościenku Wyżnym. Aby rozpocząć wypełnianie elektronicznego formularza wniosku należy kliknąć w "Przejdź do formularza".
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii instytucji mieszczącej się w sekretariacie urzędu na następujących nośnikach danych:
- a) Dyskietka 1,44 MB
- b) Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- c) Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub bezpłatnym profilem zaufanym.
Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.