I. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania:
1. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku rachunkowość i co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości,
2. ma obywatelstwo polskie,
3. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4. nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
5. posiada umiejętność obsługi komputera i programów finansowo – księgowych,
6. zna przepisy ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych,
7. zna zagadnienia rachunkowości budżetowej, przepisy podatkowe, przepisy płacowe,
8. cieszy się nieposzlakowaną opinią oraz posiada odpowiednie kwalifikacje pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje:
1. całość zagadnień zawiązanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostek budżetowych w świetle obowiązujących przepisów prawno – księgowych,
2. sporządzanie sprawozdań finansowych,
3. przygotowywanie planów ekonomiczno – finansowych placówki,
4. prowadzenie ewidencji składników majątku jednostki,
5. dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
6. prowadzenie spraw płacowych oraz rozliczanie czasu pracy w zakresie niezbędnym do sporządzania list płac,
7. sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie deklaracji ZUS,
8. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
9. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
10. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
11. prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej,
12. prowadzenie dokumentacji pracowniczych jednostki.
III. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny + CV,
2. kserokopia dowodu osobistego,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie,
5. inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
6. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
7. oświadczenie o korzystaniu w pełni publicznych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – oświadczenie własne.
Oferty należy składać osobiście lub pocztą ( z podaniem adresu zwrotnego ) na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krościenku Wyżnym ul. Południowa 9 w pok. Nr 13 ( decyduje data wpływu do GOPS w Krościenku Wyżnym) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego” w terminie do dnia 15 października 2008 r. do godziny 15:00.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. )
IV. Inne informacje:
Postępowanie w zakresie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Kierownika GOPS. Komisja ds. naboru działa na podstawie regulaminu określonego przez Kierownika GOPS.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Bliuetynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy w Krościenku Wyżnym przy ul. Południowej 9 oraz na tablicy ogłoszeń w UG w Krościenku Wyżnym.
Postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap
Złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi zawartymi w ogłoszeniu.
Lista kandydatów ( imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego), którzy spełniają wymagania formalne w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze zostanie ogłoszone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krościenku Wyżne ( www.kroscienkowyzne.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędu Gminy Krościenko Wyżne.
O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu osoby, które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
II etap
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie przydatność kandydata do pracy na stanowisku głównego księgowego.
Osobą wyłonioną w drodze naboru jest kandydat z największą ilością otrzymanych punktów.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krościenko Wyżne oraz na tablicy ogłoszeń.
Z poważaniem
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Lucyna Liput
Krościenko Wyżne, dnia 01.10.2008 r.