I. Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią oraz posiada odpowiednie kwalifikacje pozwalające na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
Spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
II. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
2. znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansach publicznych oraz ustawy o zamówieniach publicznych,
3. znajomość przepisów podatkowych,
4. znajomość przepisów płacowych,
5. znajomość przepisów ZUS,
6. znajomość obsługi programów komputerowych, w tym księgowych, płacowych, ZUS
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
- sporządzanie sprawozdań jednostki budżetowej w zakresie wydatków i dochodów budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie planów jednostki budżetowej,
- prowadzenie ewidencji składników majątku jednostki,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- prowadzenie spraw płacowych oraz rozliczanie czasu pracy w zakresie niezbędnym do sporządzania list płac,
- dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej,
- prowadzenie dokumentacji pracowniczych jednostki.
IV. Wymagane dokumenty:
- CV,
- kserokopia dowodu osobistego,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – oświadczenie własne
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2002r.Nr 101,poz.926 z późn.zm).
V. Sposób i termin składania ofert:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą (z podaniem adresu zwrotnego) na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krościenku Wyżnym ul. Południowa 9 w pok. Nr 13 (decyduje data wpływu do GOPS w Krościenku Wyżnym) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego” w terminie do dnia 22.09.2008r. do godz. 15ºº.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Inne informacje:
Postępowanie w zakresie naboru na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Kierownika GOPS. Komisja ds. naboru działa na podstawie regulaminu określonego przez Kierownika GOPS.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy w Krościenku Wyżnym przy ul. Południowej 9 oraz na tablicy ogłoszeń w UG w Krościenku Wyżnym
Postępowanie składać się będzie z II etapów:
I etap
Złożone oferty poddane zostaną analizie mającej na celu porównanie danych zawartych
w dokumentach aplikacyjnych z wymaganiami formalnymi zawartymi w ogłoszeniu.
Lista kandydatów (imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego), którzy spełniają wymagania formalne w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krościenko Wyżne (www.kroscienkowyzne.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędu Gminy Krościenko Wyżne.
O terminie i miejscu przeprowadzanie II etapu osoby, które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.
II etap
Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem, podczas której sprawdzana będzie przydatność kandydata do pracy na stanowisku głównego księgowego.
Osobą wyłonioną w drodze naboru jest kandydat z największą ilością otrzymanych punktów.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krościenko Wyżne oraz na tablicy ogłoszeń.
Kierownik GOPS
mgr Lucyna Liput
Krościenko Wyżne, dnia 04.09.2008 r.